Підтримка
Магазин

Що робити, коли сума у платіжці більша, ніж очікувалося

Доволі часто трапляється ситуація, коли приходить платіжка, а сума на сплату в ній більша, ніж очікувалося. Із ймовірністю у 99.9% оператор системи розподілу провів нарахування по середньому, якщо ви не передали показання вчасно. Чому так сталося? Давайте розберемося. 

Чому виникають нарахування по середньому 

Алгоритм подачі даних за спожиту електроенергію відомий - 2 останні дні місяця і перші 3 дні наступного. Це гарантує, що у платіжці людина побачить рівно той об'єм, який вона використала за місяць. Але бувають моменти, коли показання подають невчасно. Наприклад, клієнт передав показання за 27 днів, а у місяці їх 31.  

Оператор системи розподілу має дані по споживанню лише за 27 днів. Скільки кіловат було використано за 4 дні, що залишилися, невідомо. Тому нарахування за цей період проводяться по-середньому. Якщо коротко, то оператор системи розподілу бере дані за 4 дні, але минулого року, і з ними працює. Детально роботу формули ми описали у цьому матеріалі.  

До речі, це також відповідь на питання: "Чому платіжка велика, якщо протягом місяця кожен день були відключення?" Все це може відбуватися через показання, які подали невчасно.  

То що треба робити, щоб показники нараховували фактично, а не по середньому? 

По-перше, вчасно подавайте показання лічильника. Як було зазначено, це робиться в останні два календарні дні місяця і у три дні наступного. Обов'язково зважайте на кількість днів у місяці. Якщо показання за травень треба відправити 30-31 травня і 1-3 червня, то показання за червень подаватимуться 29-30 червня і 1-3 липня. Дані приймаються навіть якщо це вихідні або державні свята. 

По-друге, надсилайте дані онлайн. Це можна зробити за пару секунд найбільш зручним для вас способом - через чатбот, мобільний застосунок або особистий кабінет на сайті. 

Вас може зацікавити: