Поставити запитання
Магазин

За місяць війни до контакт-центру YASNO надійшло майже 200 тис. звернень

З першого дня війни YASNO продовжує працювати та надавати жителям Києва, Дніпропетровщини та Донеччини послуги з електропостачання. Задля безпеки громадян компанія закликала клієнтів звертатися до YASNO за допомогою дистанційних сервісів. Одним з найпопулярніших є контакт-центр.

За місяць війни до контакт-центру YASNO надійшло майже 200 тис. звернень у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. Найбільше телефоном – понад 183 тис. дзвінків. У більшості випадків питання стосувалися заборгованості, суми до сплати за спожиту у лютому електроенергію та способів оплати в умовах війни. Середній час очікування з’єднання з оператором склав півтори хвилини. Крім цього, від початку війни співробітники контакт-центру обробили понад 8 тис. електронних звернень, які клієнти надсилали через повідомлення на сторінці у Facebook, поштою або через форму на сайті.

Нагадаємо, що крім контакт-центру клієнти можуть звернутися до постачальника дистанційно через чат-бот YASNO-online у Viber. Вже понад 420 тис. українців користуються цим сервісом. 

Вас може зацікавити: