Підтримка
Магазин

Отримали від YASNO попередження про відключення: що робити, аби не залишитися без світла

В Україні розпочалися відключення побутових споживачів, які накопичили заборгованість за житлово-комунальні послуги. Як відбувається процедура для клієнтів YASNO та що робити, коли попередження про знеструмлення вже надійшло – розповідаємо.

Відключення світла боржникам відбувається з чітким дотриманням вимог законодавства та проходить у декілька етапів:

• Інформування про заборгованість

Усім клієнтам, які надали свої актуальні контактні дані, YASNO регулярно нагадує про наявність боргу через email або viber/смс-повідомлення. Щоб отримувати таке інформування, необхідно повідомити постачальнику свої контакти – наприклад, в Особистому кабінеті або через функцію замовлення електронного рахунку у viber.  

• Формування та відправка попередження про відключення

Наступним кроком постачальник направляє офіційне попередження про відключення та змушений ініціювати припинення електропостачання. Відповідну заявку він передає оператору системи розподілу, який безпосередньо виконує технічні роботи. Клієнту постачальник надсилає попередження про відключення, де вказана дата, з якої може відбутися знеструмлення. Окремо про відключення клієнта також має повідомляти і оператор системи розподілу. Згідно з правилами припинення електропостачання може відбутися не раніше, ніж через 10 робочих днів після отримання попередження від електропостачальника та через 5 робочих днів - після попередження від оператора системи розподілу. 

• Оплата заборгованості

Після отримання попередження клієнту потрібно якомога швидше сплатити заборгованість. Оскільки кошти в банківський системі можуть зараховуватися до 3-х днів, важливо не відкладати платіж на останній момент. Найпростіший спосіб – це розрахуватися через онлайн-сервіси: Особистий кабінет, чат-боти YASNO у viber або telegram, на сайті постачальника за номером особового рахунка чи адресою. 

Після того, як кошти будуть зараховані на рахунок YASNO, електропостачальник повідомляє оператору системи розподілу про скасування відключення. Якщо оплата не надійшла до запланованої дати знеструмлення, споживачу буде обмежено електропостачання до повного погашення заборгованості. До того ж, у такому випадку клієнту також доведеться отримати та сплатити окремий рахунок за виконання робіт з відключення та підключення. Вартість таких робіт може складати від кількохсот до кількох тисяч гривень. Важливо також пам’ятати, що зворотне підключення відбувається не одразу - згідно з правилами оператори системи розподілу мають виконати заявку на підключення протягом 3-х днів в місті та 5-ти днів в сільській місцевості. 


Вас може зацікавити: