Поставити запитання
Магазин

Як укласти договір про постачання електроенергії, якщо ви щойно придбали квартиру

Після придбання квартири новому власнику необхідно укласти договори з постачальниками усіх комунальних послуг. Таким чином інформація про власника житла у системах постачальників буде змінена та вони зможуть інформувати його про зміни в роботі офісів, нові умови обслуговування та тарифи. Як відбувається процес укладання договору про постачання електроенергії? Які документи необхідно надати і до кого звертатись у першу чергу – до оператора системи розподілу чи постачальника, розповідаємо у матеріалі.

Для початку необхідно звернутися до оператора системи розподілу, до мереж якого приєднаний будинок. Це потрібно для того, щоб оформити договір про розподіл електроенергії та отримати паспорт точки розподілу. Лише після отримання документів від оператора системи розподілу, новому власнику квартири необхідно звертатись до постачальника електроенергії. У столиці послуги з постачання електроенергії населенню надає YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги»).  

Укласти договір з YASNO кияни можуть онлайн або завітавши до енергоофісів компанії. 

Щоб укласти договір онлайн максимально швидко, необхідно завчасно підготувати скани або фотокопії:

• документу, яким визначено право власності на житло, та витяг із державного реєстру на нерухомість; 

• паспорту нового власника житла або документ, що його замінює;

• довідки про присвоєння ІПН

• паспорту точки розподілу (надає оператор системи розподілу)

• письмової згоди всіх співвласників об’єкта (якщо у помешкання декілька власників)

• довіреності на підтвердження повноважень особи на укладання договору (у разі, коли звертається уповноважена особа).

Після цього наступні кроки на сайті YASNO займуть не більше 5 хвилин. Залишається лише заповнити заяву-приєднання та завантажити підготовлений пакет документів. Фахівці опрацюють інформацію та протягом трьох днів клієнт отримає на електронну пошту підтвердження про укладання договору. За необхідності спеціалісти зв’яжуться з надавачем документів для уточнення додаткових даних.  

«Ми прагнемо, щоб клієнти витрачали якомога менше часу на оформлення необхідних документів/договорів, тому щодня працюємо над створенням нових сервісів та покращеннями для вже існуючих», – сказав Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO. 


Вас може зацікавити: