Однією з найважливіших переваг продукту, який YASNO розробив спеціально для малого та середнього бізнесу, який споживає до 20 000 кВт·год електроенергії щомісяця, є його діджитальність. Обираючи YASNO своїм постачальником, клієнт долучається до цифрової екосистеми та має у своєму розпорядженні онлайн-оплату через ApplePay та GooglePay, чатбот у вайбері й Особистий кабінет.
В Особистому кабінеті міститься вся необхідна інформація, яка дає підприємцю можливість взаємодіяти із постачальником. YASNO постійно стежить за його актуальністю та робить його більш зручним для користування. Днями Особистий кабінет отримав оновлення, в якому:
«Ми постійно працюємо над тим, щоб сервіс YASNO для підприємців потребував найменше взаємодії, адже бережемо час та ресурси наших клієнтів. Тому зважаємо на найменші деталі та без сумніву відсікаємо зайве, – коментує Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO. – Наступний крок – це розвиток програми лояльності, так щоб наші бізнес-клієнти також могли до неї долучитися».