Підтримка
Магазин

Особистий кабінет для середнього та малого бізнесу оновлено!

Однією з найважливіших переваг продукту, який YASNO розробив спеціально для малого та середнього бізнесу, який споживає до 20 000 кВт·год електроенергії щомісяця, є його діджитальність. Обираючи YASNO своїм постачальником, клієнт долучається до цифрової екосистеми та має у своєму розпорядженні онлайн-оплату через ApplePay та GooglePay, чатбот у вайбері й Особистий кабінет. 

В Особистому кабінеті міститься вся необхідна інформація, яка дає підприємцю можливість взаємодіяти із постачальником. YASNO постійно стежить за його актуальністю та робить його більш зручним для користування. Днями Особистий кабінет отримав оновлення, в якому: 

  • Ключова інформація про баланс на рахунку винесена на головний екран. Якщо у клієнта є переплата чи борг – це видно одразу. Поруч із цим блоком – короткі відомості про поточні умови підключення: назва тарифу, термін його дії та розрахункові дати.  
  • Актуалізоване меню: пріоритетні вкладки винесені на зручне місце, а кнопки, якими користуються менше, прибрані зі панелі швидкого доступу. 
  • Оптимізовані та більш інформативні таблиці. Наприклад, у вкладці «Рахунки» можна дізнатися: номер рахунку, дату його формування, дату отримання та термін, до якого потрібно його сплатити. Також там можна побачити нарахування, суми до сплати та переплати. Оплатити та підписати рахунок також можна одразу в таблиці. За необхідності можна додатково розгорнути поле з номером договору. 
  • Оновлена вкладка «Тарифи». Тепер можна одразу дізнатися назву тарифного плану, термін його дії, поточну ціну електроенергії та терміни оплати за умовами комерційної пропозиції. Також можна переглянути історію зміни ціни та її складників. 

«Ми постійно працюємо над тим, щоб сервіс YASNO для підприємців потребував найменше взаємодії, адже бережемо час та ресурси наших клієнтів. Тому зважаємо на найменші деталі та без сумніву відсікаємо зайве, – коментує Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO. – Наступний крок – це розвиток програми лояльності, так щоб наші бізнес-клієнти також могли до неї долучитися». 

 

Вас може зацікавити: