Підтримка
Магазин

Коли щось йде на за планом: Відповіді на найпоширеніші питання електроавтомобілістів

Навіть у досвідчених електроавтомобілістів часом виникають питання, які потребують відповідей та додаткових роз’яснень. Тож ми, в YASNO E-mobility, зібрали найпоширеніші з них та підготували інструкції.

1.У додатку YASNO E-mobility відображається попередження про необхідність підтвердження номеру і не вдається почати зарядку, чому?

Відповідь: Щоб підтвердити номер, необхідно:

• перейти на головний екран застосунку

• в нижній частині екрану натиснути на повідомлення «Номер телефону не підтверджено» 

• ввести код, який надійшов в смс. Якщо код не надійшов, оберіть опцію «Надіслати код повторно».

2. Чому не вдається відсканувати QR-код на зарядній станції або відображається невірний код при скануванні? Як почати заряджання?

Відповідь: Якщо наліпка на станції пошкоджена або взагалі відсутня, то для початку заряджання необхідно відкрити детальне меню локації у мобільному застосунку та обрати необхідний порт.

3. Не можу почати зарядну сесію, видає помилку комунікації з автомобілем, що робити? 

Відповідь: Необхідно від’єднати порт та закрити люк зарядки авто. Після чого повторно виконати кроки, необхідні для початку заряджання, а саме:

• підключити порт зарядки в роз’єм автомобіля (на екрані станції має відображатись повідомлення, що авто підключено)

• в мобільному застосунку обрати необхідний порт

• для старту зарядки натиснути кнопку «Почати зарядку» в застосунку протягом 2 хв після підключення авто 

Якщо помилка повторюється, зверніться в службу підтримки за номером: 0800212333. Вона працює цілодобово.

4. Не працює зарядка з використанням перехідника, не розумію, що не так?

Відповідь: Такі ситуації можливі у разі використання перехідників не оригінального виробництва. 

Поради, які можуть стати в пригоді:

• ознайомтесь з інструкцією, яка додається до перехідника. Можливо він потребує додатково живлення (батарейок) та перемикачів, які необхідно увімкнути перед початком роботи.

• завершуйте зарядну сесію правильно за допомогою мобільного застосунку або картки, оскільки звичайне витягання перехідника може призвести до переривання зарядки та проблем з розблокуванням роз’єму авто або конектору станції. 

• обов’язково протестуйте новий перехідник на декількох станціях перед активним використанням.

5. Зарядна сесія зупинилась самостійно, хоча я її не зупиняв

Відповідь: Зарядна сесія може зупинитись самостійно, якщо:

• У вас на рахунку закінчились кошти. Тоді достатньо поповнити баланс і перепідключити порт станції в роз’єм авто та повторно почати заряджання.

• Зникло світло. У разі відключення електропостачання або при аварійному вимкненні станції зарядна сесія завершиться автоматично. При цьому в застосунку статус може відображатись активним до 10 хв, але зайвих коштів списано не буде, так як не відбуватиметься передача енергії. У такому випадку краще обрати іншу найближчу станцію в мобільному застосунку. 

• Відбулось виконання команди від автомобіля. Під час заряджання, станція повністю керується даними від авто, тому при невідповідних параметрах або помилок в бортовому пристрої, сесія може бути зупинена. Щоб відновити необхідно усунути помилки авто та почати заряджання знову.

6. Що робити якщо приєднався до швидкого порту (Chademo або CCS) на станції 50 кВт та не помітив, що на іншому вже хтось заряджався?

Відповідь: Одночасна зарядка на 2 швидких портах, при використанні станцій потужністю менше 60 кВт, неможлива. При цьому порт буде зафіксовано (заблоковано) в роз’ємі авто до моменту завершення заряджання іншим клієнтом. 

Якщо ви потрапили в ситуацію, коли під’єднали конектор і вже потім побачили, що є активна зарядка на іншому порті та не бажаєте чекати завершення зарядки іншого клієнта, виконайте одну з дій: 

• зверніться до клієнта та домовтесь про короткочасне завершення зарядки, щоб ви могли від’єднати порт з авто 

• зателефонуйте до служби підтримки для розблокування нашими фахівцями. 

Перевіряйте можливість одночасної зарядки автомобілів в описі локації 

7. Як зрозуміти, що зарядна станція працює? 

Відповідь: Відкрийте мобільний застосунок у ньому відображаються статуси усіх зарядних станцій та перевірте їх:

• Вільно або зайнято – станція працює, порти доступні для заряджання. 

• Невідомо або недоступно – станція не працює, заряджання на портах не можливе.


Вас може зацікавити: