Магазин

YASNO запустив функцію онлайн-чату з оператором

Відтепер у viber, telegram та на сайті YASNO можна не лише передавати показання електролічильника та сплачувати рахунки за світло, а й вести переписку з оператором. Завдяки цьому клієнти можуть швидко отримати консультацію з питань електропостачання у режимі живого спілкування.

Звернутися у чаті до оператора YASNO, наприклад, можна для роз’яснення щодо нарахувань, уточнення суми заборгованості чи переплати, консультацій по процедурі переукладання договору тощо. Крім текстових повідомлень тут також є можливість відправки фото або скрінів екрану. Оператори надають відповіді клієнтам щодня з 8:00 до 20:00 без вихідних.

Щоб розпочати онлайн-спілкування з оператором у месенджері, необхідно доєднатися до чат-боту YASNO у viber або telegram. Після цього слід обрати функцію «Чат з оператором» і слідувати підказкам. Також написати повідомлення можна на сайті постачальника, скориставшись спливаючою формою у правому нижньому куті екрану.

Нова функція – це черговий крок YASNO у розвитку дистанційних сервісів, аби клієнти могли ще більш швидко та зручно вирішувати питання з електропостачання.  

«У сучасному світі однією з головних цінностей є час. Щоб наші клієнти не витрачали його на візит до енергоофісу та навіть дзвінки до контакт-центру, ми всіляко намагаємося спростити процес комунікації та при цьому зберегти високий рівень обслуговування. Відтепер поспілкуватися з оператором YASNO у реальному часі можна навіть через смартфон. Функція чату вже активна у наших чат-ботах у viber та telegram, а також на сайті. Скористатися нею можуть усі клієнти у разі необхідності отримання швидкої відповіді від постачальника», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.

Нагадуємо, дистанційно звернутися до YASNO можна також через електронну пошту або написавши особисте повідомлення на сторінці у Facebook.

Вас може зацікавити: