Магазин

Яка інформація доступна у чатботах у Viber та Telegram

Чатботи у Viber та Telegram давно стали зручними помічниками у вирішенні багатьох питань. І питання, пов’язані з електропостачанням та енергоефективністю – не виняток. Яку саме інформацію можна знайти та які питання вирішити легко через чатботи YASNO, розповідаємо.

Для зручності клієнтів YASNO створив чатботи у Viber та у Telegram, щоб кожен клієнт мав можливість обрати для себе месенджер, яким звик користуватись. Додатковою превагою користування чатботами є те, що клієнти щомісяця отримують нагадування, коли варто передати показання. Саме вчасно передані показання дозволяють отримувати рахунки за фактично спожиту електроенергію.

Через чатботи клієнти YASNO можуть: 

• передавати показання електролічильника

• сплачувати за спожиту електроенергію 

• додавати кілька особових рахунків та проводити оплати (це зручна функція для тих, хто допомагає вирішувати питання електропостачання близьким та рідним, котрі не використовують онлайн-сервіси або мають декілька квартир у користуванні)

• спілкуватись з оператором у режимі реального часу через онлайн-чат  

• зареєструватись в Програмі лояльності YASNOЛОВ, переглядати кількість балів та доступні промокоди 

• дізнатись тип діючих відключень 

• знайти адресу найближчого енергоофісу

• ознайомитись з інструкціями (як скористатись функціями чатботів).

Щоб почати користуватись чатботами достатньо знайти їх через пошук у Viber та Telegram або за посиланням: bit.ly/yasno_viber, bit.ly/yasno_tg  


Вас може зацікавити: