Шановні клієнти! Для безпеки працівників та клієнтів, нагадуємо, що під час повітряних тривог енергоофіси YASNO зачинені і не обслуговують очно, оскільки працівники знаходяться в укритті.
При обстрілах, відключеннях електроенергії та в інших екстрених ситуаціях, обслуговування клієнтів буде здійснюватись виключно дистанційно.
Нагадуємо, що всі онлайн-сервіси YASNO працюють без змін та рекомендуємо у неспокійні дні використовувати їх для вирішення термінових питань, пов’язаних з електропостачанням.
Для уточення графіку роботи енергоофісу, можна зателефонувати до контакт-центру або написати нам у Facebook.
Електропостачальник YASNO створив усі необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити за декілька хвилин, не виходячи з дому. Сплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків та нарахувань можна дистанційно:
- через Особистий кабінет на сайті YASNO;
- за допомогою мобільного застосунку;
- через чат у Viber;
- через чат у Telegram;
- в особистих повідомленнях на сторінці у Facebook;
- електронною поштою.