YASNO та Forbes Ukraine запустили спільний проєкт, у якому досліджують українські бізнеси, щоб розкрити секрети їхньої успішності.
YASNO про лавмарки – це влог-інтерв’ю з десятьма успішними українськими бізнесами, які гнучко розвиваються та є взірцями у своїх галузях. До перших випусків потрапили топменеджери з Сільпо, ОККО, COMFY, UKLON, Монобанк.
«YASNO, як і кожному бренду чи бізнесу, що надає послуги, дуже важливо бачити орієнтири та розуміти, куди можна рухатися далі. Проєкт «YASNO про лавмарки» дає таку можливість. Ми розбираємо досвід великих компаній, але їхні знання можна приймати всім, хто шукає відповіді на запитання, що таке успішний продукт та як зробити своїх клієнтів задоволеними», - говорить генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Переглянути ролики з проєкту можна на каналі Forbes Ukraine.
Текстові версії інтерв'ю можна прочитати на вебсайті Forbes Ukraine.