На Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду кейси YASNO отримали дві відзнаки: 1 місце у номінації кращий СХ-кейс із впровадження програми лояльності та 2 місце – кращий СХ-кейс із використання зворотного зв’язку.
Ukrainian CX Excellence – премія, що створена, щоб відзначати справжніх агентів змін – тих, хто не просто говорить про клієнтський досвід, а формує його майбутнє. Цьогорічна премія – це 13 номінацій серед 30+ провідних компаній. Серед них: Фокстрот, Нова пошта, Comfy, МХП, Dnipro-M, Uklon, Pizza Day, АТБ, OLX, Ощадбанк та ін.
Оцінку кейсів здійснювали профі зі сфери СХ, маркетингу, сервісу, аналітики та управління клієнтськими процесами, котрі щоденно створюють якісний сервіс у своїх компаніях.
Кейси YASNO були представлені у двох номінаціях і в обох отримала нагороди, а саме:
1 місце - кращий СХ-кейс із впровадження програми лояльності
2 місце – кращий СХ-кейс із використання зворотного зв’язку.
"Премія з клієнтського досвіду – це як український СХ-Оскар, переможців котрого визначають фахові експерти. Тому це не про випадковий вибір, а про експертизу. Ми раді, що наші кейси отримали визнання і ще раз підкреслили, що сервіс YASNO, створений з думкою про наших клієнтів і для наших клієнтів. Безумовно, обидві нагороди YASNO - це спільна робота усієї нашої команди, кожного працівника. Адже усі ми щоденно своєю працею створюємо якісний клієнтський досвід“, - зазначила Катерина Овсєєнко, керівниця відділу з клієнтського досвіду YASNO.